Wirtualne biura - tradycja kontra nowoczesność

iura możemy już nie tylko oczekiwać obsługi przychodzącej do nas korespondencji czy wsparcia w dziedzinie księgowości, ale także na przykład pomoc w zakresie informatyki i innych pokrewnych dziedzin. Bardzo często dobrym dla klien

Dodane: 21-08-2016 17:19
Wirtualne biura - tradycja kontra nowoczesność

Czym przekonać do siebie klienta?

Coraz więcej firm zajmujących się obsługą wirtualnych biur oferuje swoim klientom coraz bogatszy zakres usług. Wybierając wirtualne biura możemy już nie tylko oczekiwać obsługi przychodzącej do nas korespondencji czy wsparcia w dziedzinie księgowości, ale także na przykład pomoc w zakresie informatyki i innych pokrewnych dziedzin. Bardzo często dobrym dla klienta rozwiązaniem jest także wykupienie w pakiecie ubezpieczenia, które może znacząco zwiększyć nasze bezpieczeństwo. Takie ubezpieczenie sprawia, że możemy być o wiele lepiej chronieni na przykład przed wypłynięciem naszych danych. Z drugiej strony, zapewnienie ubezpieczenia często decyduje o wyborze danej oferty dotyczącej wirtualnego biura i nic dziwnego, że coraz więcej firm uwzględnia tego rodzaju ubezpieczenie.


Czy wirtualnym biurom potrzebne są reklamy?

W związku z tym, że wirtualna biurowość stała się w ostatnim czasie bardzo popularna, w firmach zajmujących się taką działalnością zaistniała potrzeba zatrudnienia ekspertów od reklamy. Jak w każdej branży, również w przypadku wirtualnych biur trzeba czasem zainwestować w odpowiedni marketing. Jak wiadomo, klienci często decydują się na wybór najbardziej reklamowanych ofert i często czynią to zupełnie podświadomie. Dlatego też odpowiednia reklama potrafi znacząco zwiększyć ilość zleceń obsługiwanych przez takie wirtualne biuro. W tym przypadku inwestycja w odpowiednią ilość reklam może bardzo się opłacać szczególnie dlatego, że obecnie na rynku powstaje coraz więcej firm zajmujących się takimi zleceniami.


O kontroli administracyjnej

Kontrola w administracji publicznej ? kontrola przeprowadzana wobec organów administracji publicznej, polegająca na zaobserwowaniu, zbadaniu istniejącego stanu rzeczy, skonfrontowaniu go ze stanem pożądanym, wskazaniu uchybień (także ich źródeł) i sposobów ich naprawienia.

Kontrola administracyjna jest zawsze następcza, to znaczy następuje po dokonaniu przez podmiot kontrolowany określonej czynności (która może zostać zakwestionowana).

Przypadki, zakres, skutki, sposób kontroli administracyjnej określają przepisy prawne. Zaś organ kontrolujący z zasady nie jest odpowiedzialny za działania podmiotu kontrolowanego.

Wyróżniamy różne rodzaje kontroli:

wewnętrzną: dokonywaną w ramach danego urzędu, pionu organów, przeprowadzana przez organ nadrzędny, zwierzchnika. Na przykład kontrola ministra działań swoich urzędników, kontrola izby skarbowej nad działaniami urzędu skarbowego
zewnętrzną:
parlamentu (np. wotum nieufności dla ministra, absolutorium dla rządu z wykonania budżetu, komisje śledcze)
parlamentarzystów (interpelacje poselskie, interwencje w sprawach obywateli)
ombudsmana (rzecznika praw obywatelskich)
prokuratury
organów kontroli zewnętrznej administracji (np. izb obrachunkowych, Najwyższej Izby Kontroli, biur kontroli, inspekcji i inspektorów)
opinii publicznej (mediów)
sądów i trybunałów

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Kontrola_administracyjna